tirsdag 11. mai 2010

Store "lille" Lykke :)

LILLE LYKKE LITEN VOKSER OG GROR :)

En hærlig tid i vente, drektige Mirapopps bare vokser og trives <3 Åhhh som jeg gleder meg til månedsskifte her nå :) Krysser fingre å tær for at alt går bra fremover nå, og at valpene er sunne og friske. Blir nok en Rtg for å se ev. hvor mange bebiser som kommer, så jeg er forbredt.. Mira er så go og kosete fra før, men NÅ kan vi bare ligge å kose hele dagen hadde det vært opp til henne! Og spesiellt godt er det når noen koser med magen :)))) For en hærlig tispe hun er <3 <3 <3

Ikke så masse bilder å legge ut her akurat nå, men det kommer. Litt kjedeli og blogge uten bilde, men men....

Ellers ønsker vi oss finvær til 17mai, her har det snødd og vært fint vår-vær i berg og dalbane!!! Helt utrolig, men forvnter en flott sommer i vente.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åå, det blir så spennende! Gleder meg masse til å høre hvordan det går på røntgen og ikke minst gleder jeg meg både til å høre hvor mange og hva som kommer av valper. Regn med å få besøk når valpene har kommet til verden! Jeg vil kose :)

Anonym sa...

SPENNENDE SO F... hehehehe... Ikke så lenge til nå nei, hun er på dag 45 i forhold til 1 parring nå, så om litt over 14 dager er alt mulig for fødsel :) Håper det blir storken kommer på besøk til dere også!!!! Å selfølgeli skal du få komme å koooose så masse du vil :)
-Janne-

Lillian sa...

Blir spennende å se hva som kommer :) Lykke til med fødsel...