torsdag 22. april 2010

Men vi venter.........................

Venter i spenning........

Nå til helga/søndag er det 4 uker siden første parring, og jeg synes dagene går fryktelig seint i forhold til å vite helt sikkert om hun er drektig :) Synes jeg ser litt forandringer hos henne, som mye søvn,utflod, og hun er fryyyktelig kosete...Og pelsen på magen ser ut til å ha blitt tynnere! Men hun røytet en del i forbindelse med løpetid, så jeg vet sanneli ikke.. Tørr ikke stole på det jeg ser, for det kan være en ønsketenking fra min side i forhold til at jeg er så spent:) Så utrolig gøy samtidig som at jeg ikke tør å ha for store forhåpninger for da blir skuffelsen litt stor, kjenner jeg meg rett!

Får bare smøre meg med litt mer tålmodighet :)) Men er jammen ikke lett nei. Var oppe hos Lillian på kaffe i dag å fikk se lille Saga, å ble ikke mindre valpesyk av det!!!!! For en søtnos hun lille frøkena er:)

4 kommentarer:

Anita S sa...

Det er spennende Janne , skal du på ultra lyd med den lille damen ? Gleder meg til å høre . Det er bare 11 dager igjen her hos oss - og jeg er sååååå spent :)
Held og lykke Janne :)

Anonym sa...

Ja det er veldig spennende :)) Bare dette går bra, så jeg får kose meg med valpelyder, og kos :)

-Janne-

Anonym sa...

Hei Janne!

Så gøy med micro-knøtter på gang? Vi gler oss til å komme, se, kose og leke litt:)

Klem tove og willy wonka

Anonym sa...

Ja Tove, det er ubeskrivelig kos med bebiser :)))) Og vi gleder oss masse til å få besøk av dere :)) Håper det blir en lik fin fødsel nå som sist :)
-Janne-