torsdag 20. mai 2010

Sommerfugler i magen !

Ja her er nok masse sommerfugler både i magen min, og i "lille" miras mage :)Eh, ikke så lille lenger, for hun har vokst bra i det siste. Er helt utrolig til spenning dette altså, og masse bekymringer som kommer sigende! Hun bruker dagene til å sove,spise,sove, KOSE, og tar små turer ut for å gjøre sitt, å så sove litt igjen... :)



Hun har hatt dålig matlysst i den siste tiden syns jeg, så nå skal det prøves VOM i en liten periode..Håper bare hun ikke blir så hard i magen. Får ha i litt fiber så skal det nok gå bra!
Er så godt å ligge å kose med henne, og hun elsker kos,spesiellt på magen.Jeg bør nok nyte dette før valpene kommer, for da blir ikke jeg så interesang lenger på en stund.... :( Men d viktigste er at hun er en god mor for sine barn :)

Har handlet inn div. til fødselen nå, og fikk tak i et knalltoppers bur til en billig penge. Dyrebutikken her skal stenge og fikk handlet maaassse til 70%. Skal ikke klage da nei.

Skal på rtg nå førstkommende tirsdag, så da får vi forhåpentligvis tellt de som ligger inni der. Jeg har en tanke om at det er 2 små knøttepommer, men vi får se. Er en kos tid med å ha en drektig tispe i hus, men en enda bedre tid i møte om alt går bra med mor og barn :)Krysser fingre å tær!!! Å Bodil kan teipe som hun bruker på våre vegne ;) Ikke sant Bodil???

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gaffataipen er funnet frem den vettø vennen! Tror snart jeg må på butikken å kjøpe inn en ny rull snart for det går mye av den om dagen ;)

Tror det kommer til å gå super bra jeg :) Mira er bare herlig! Lilli heier på mamma fra Trondheim, og gleder seg masse til det har kommet småsøsken til verden om ikke så mange dager :D

Anonym sa...

phu, bra du har funnet den frem nå ja, jeg går å skremmer opp meg selv med alt mulig rart , hehehe, hører vell med i jobben som bestemor det :)

Lilli skal nok få komme å leke med sine småsøsken når de er modne for det:)

-Janne-

Anita Solvik sa...

For en nydelig mage :) Tipper på 3 søte små nøster inni der, dette går super bra vettu :) . Masse masse lykke til. Gleder meg til å se og høre nyheter <3