onsdag 26. mai 2010

Herlig tid i vente med 2 små lykketroll :)

Takk til dere som gjettet antall valper :) så gøy med komentarer på bloggen,da er det i alefall noen som leser innleggene mine :)

Jeg stoler på dylegen, og han sier det er 2 valper :) Bildene var ikke så bra som vi håpet, men han så på de lenge, og vi tok 2 bilder. Han mente 3 først, en endte opp med 2 :)))) <3 Så nå er det bare å glede seg på fødsel og HÅPE at alt går som det skal :) Etter første parring er terim i morgen 27/5, men det er for tidlig ja, så det blir nok ikke før tidligst i slutten på helga. Skal jobbe en del neste uke, så håper hun føder på søndag :) Men blir det i neste uke så fr jeg bare dra hjem fra jobb hvis fødselen starter da... Det er no bra typisk om det skjer også, men de får være der inne til de er modne nok tl å komme til verden! Åh som jeg gleder meg, dette er virkelig en spenning uten like!!!!!! Tror det er spennende for farmor Liv Unni også, så jeg sender en hilsen til Berkåk :)

2 kommentarer:

Anita Solvik sa...

Det er bestandig kjekt med valper Janne , og jeg ønsker deg og lille berta masse masse lykke til :) det gikk jo så flott sist , så det går helt sikkert supert denne gangen også ;)) gleder meg med deg min venn :) du har mob nr mitt hehehe :))

Anonym sa...

ja det håpes på å bli slik som sist, UTEN komplikasjoner :) Å ja, jeg har nr.ditt :) Skal nok få høre :) Akurat nå koser jeg meg den siste tia med å kose masse med babymagen :)

-janne-