torsdag 11. juni 2009

Valpene er nå 1 uke i dag :)

Se så søte de er :) de ligger for det meste å sover.... Ja når de ikke spiser mat da! De er kjempe glad i mat alle tre :) Mira er så tålmodig,for er de våken, henger de i å dier hele tia!
Mira synes det godt å få være litt sammen med oss når de sover nå. Da kommer hun på stua å legger seg på sin faste plass for å få litt avlastning! hehe.....

Men omsorgsfull mor,det er hun. Har begynt med at hun "brer" på dem teppe/pleddet når hun går i fra dem... Akurat som om hun skal passe på så de ikke fryser:) hehe, snill en mamma ja!


Se her da: SØSKENKJÆRLIGHET! Kan sitte lenge å se på de når de sover jeg! Er så glad for at det har gått bra med alle 3. De er 3 helt forskjellige, ene tispa har faktisk blitt litt lysere de siste dagene. Spennende å se hvordan fargene blir, og hvor forskjellige hver enkelt blir.

Må si meg ganske heldig som har fått 3 vidunderlige knøttepommer!!!! Har lysst til å ha alle selv jeg...... MEN det vet jeg jo at jeg ikke kan! Må jo ha tid til de alle å :) Håper jeg finner flotte og trygge hjem etter hvert!

3 kommentarer:

Anita`s blogg sa...

Så koselige bilder av valpene <3
De ser kjempe fine ut , nydelige farger :)
Gleder meg til å se dem om noen uker <3
Har de fått navn ?
Lykke til med å finne gode hjem til gullklumpene dine :)

Janne`s Verden sa...

Morro når alle 3 har forskjellige farger ja :) De kunne vært valper lengre syns no jeg da..... Så slipper man å bekymre seg for hvordan de får det hos nye foreldre:) hihihi.... Ikke bestemt navn på alle valpene enda..Du får vente i spenning!

-Janne-

Lillian sa...

Valdemar, Oddlaug og Gurine heter de... Jeg døpte dem i det skjulte... :)