fredag 19. juni 2009

Valpene 2 uker :) Sjarmtroll allerede! Og de har fått riktige flotte kallenavn ;)

Ja tiden flyr, og valpene er 14 dager gamle... De har fått øyne,og begynner å få riktig søt personlighet!
Her er Lillegutt som er en NYDELIG liten krabat. Håper jeg finner det rette hjem til han her. Så søt, smelter i allefall mitt hjerte !!!! Han har fått navnet "Nalle" som betyr bamse på svensk :)
( Fikk navnet med hjelp av Lillian) Kjempesøtt!

Gullet til matmor!!!! Har allerede tett og kraftig pels, så det blir spennende å se!

Se så søøøøøøt jeg er :) Hvem kan motstå en så skjønn liten pommegutt????????

Så er det Prinsesse nr 1. Hun fikk øyne først av dem 3. Hun er allerede en kosejente,og sovner godt i hendene våre. Elsker å bli kost med.
Hun har fått navnet " Arven" fordi hun er Miras førstefødte jente :)

Vanskelig å få tatt brae bilder,de er ganske aktive selv om de ikke går enda.....

En NYDELIG tispe...Blir vanskelig å velge hvem som blir boende her hos meg......Det blir uansett trist å sende dem avgårde når den dagen kommer, så jeg håper jeg får flotte "foreldre" å levere dem til.....

Så er det minstejenta:) Hun er også riktig flott og vakker. Hun fikk øyne sist av dem, hun her har det ikke travelt med noe annet enn å spise :) De er noen riktige matmonser alle mann :) Minsta er døpt " Lita " Det er fordi hun er født sist og er minst av dem 3 :)


Fotomodellen min :) Profilbilde til fotografen ja .... hehehehe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


De er bare skjønne alle 3. Håper tiden ikke går alt for fort til de er 8 uker!!! Er bra superkos å ha dem i hus!



Er vel ikke lenge til de er oppe å går å utforsker verden... Har måtte lage en kant på valpesenga,for de "åler" seg ut... hehehehe, og golvet er rimelig glatt for en liten tass på 2 uker,de bare flater ut! Snakk om å ta spagaten i tidlig alder:)
Får nyte tiden fremover med de små! Neste helg kommer det karnsje "valpesyke" på besøk, så får vi se hvordan det går :) Blir koselig med besøk.. Husker selv da jeg var på besøk for å se Mira for første gang, var helt i skyene!!!!!
Ellers ønsker jeg alle ei riktig GO HELG!

1 kommentar:

Monika sa...

dæm e bærre knaillsøt altså!!:)skjønne godt du e gla ti dennan ja!!