tirsdag 30. juni 2009

Mye å oppdatere grunnet dålig forbindelse med nettet!!!!! Valpene blir søtere og søtere, jeg har hatt bursdag, og vi har hatt masse besøk ;)

Ja huff som tiden flyr! Her nyter vi finvær, og jeg har blitt et år eldre.....hmmmm. Dagen feiret jeg med hundeutstilling, valpekjøpere hra Oslo på besøk, og avsluttet kvelden med en super kveld sammen med gode venner :)
Her er jeg sammen med Tina, vi var vell midt i en flaske vin tror jeg :)

Valpesyke byfolk på besøk også :) Her er Erik og Tove, og lille Nalle. De har foresten byttet navn på han til Willy Wonka, fordi han skal reise å bo hos dem når han blir gammel nok..... Snufs for meg, men jippi for dem :) hehe, de kommer nok til å trives kjempegodt sammen. Ble meget trygg på at han får et godt hjem!

Tror ikke de hadde så veldi lysst til å dra fra han når de var her. Men de har masse masse å glede seg til i tiden som kommer. Erik og Tove reiser på ferie og skal få hjem sitt nye familiemedlem når de kommer hjem fra reisen. De må nok lade opp litt nå før de får hjem bebien sin vettu :) hehehehe...... Blir nok en litt annerledes tilværelse ja:) Hadde det ikke vært for at jeg har to tisper i hus allerede så hadde Willy Wonka blitt boende hos meg, for han er en riktig kosegutt, og elsker oppmerksomhet!


Jeg koser meg utrolig mye med de små :) Må jo bare nyyyyte tiden vi har sammen. Men jeg gir ikke slipp så lett, Bitte Lita skal bo hos oss, og blir vårt nye tilskudd! Så da må jeg vell bare holde ut med pommebæsj og pommetiss i NOEN månder til :)


Hun er så UTROLIG vakker i mine øyne. Og håper dette blir en framtidig stjerne i utstillingsringen!!!!!

Her er Arven:) Usikker hva jeg skal gjøre med henne...... Vi får se om det blir forvert, eller om jeg selger henne. Har ikke bestemt meg, det er jo så vanskelig! Begge tispene ser flotte ut!


Gullgutten til mammsen sin ja!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sukkersøtisen!


Willy Wonka, Arven og Bitte Lita :) Sukk............. Goingene mine!

Nedenfor her , Bitte Lita :) En stjerne i sikte :)) hehehe...............

Jengen har begynt å fått hundefor nå, å jett om det er stas!!!!! De er hel i hundre når jeg lager mat til dem! Å det tar ikke så lang tid å snaue matfatet....kniiis!

I den siste tiden har vi hatt masse besøk. Siri og Ivar-Andrè var her nå om dagen, å jett om valpene fikk masse oppmerksomhet da:)


Mmmmm,kjolen til Siri smakte UTROLIG godt gitt!!!!!! De utforsker allt og alle, og er noen aktive små krabater :)


Ivar-Andrè ble litt småforelsket tror jeg! hehe..... MEN hvem blir ikke det i disse:)
Tror nok ikke valpene syns det var så værst med besøk heller :) de er i 100 når de får være i fokus! Løper etter føttene våre å vil helst være med der det skjer!


Søndagkveld kom det 2 stk byjenter fra tr.heim, og Lillian for å hilse på de små :)
Camilla og Bodil har pom selv, og vi møtes på pom-treff og på utstillinger. De var fryktelige valpesyke, og ville komme på besøk! Superkoselig, masse kaffe,valpekos, og pommeprat selvfølgelig ! !!!!!!!!! Ikke noen bombe det vell....

Værre å ta bilder av voksne damer, enn av barn serru....Men fikk noen blinkskudd alikevell....hahahahaha..............Kommer ikke unna her nei!

Der ja, flinke jenter!!!!! Jeg gjir meg ikke så lett, og vil veldig gjerne har et bilde eller to som jeg kan bruke på bloggen min!


Tror de begge hadde fryktelig lysst til å ta med seg valpene i veska når de dro hjem... MEN hønemora meg passer godt på mine små, så den gikk nokk ikke nei! Men forstår godt at de ble sjarmert av Mira`s fine bebiser... Kos ble det både på valpene og på byjentene:) Lillian ble det ikke bilde av denne gang heller, ikke lett å få hun på skjermen nei.....
Vi må møtes litt oftere, for det er alltid like topp å møtes! Må vel dra innover til Camilla å se på lille valpen hennes å, men hun er bare en uke enda, så jeg venter nok til hun blir litt større.
Jaja, nå må jeg finne senga, sikkert masse skrivefeil her! Har en tendens til å sitte oppe litt for lenge, og øynene begynner å bli tunge....Da er det ikke lett å fokusere på skrivingen! Ny dag i morgen med flott vær, så da blir det strandliv :)
Natta :)


3 kommentarer:

tove sa...

Ser de vokser stadig og blir vakrere og vakrere:) Bra de sosialiseres på det sterkeste:)Gler oss utrolig mye til å komme hjem fra ferie!

Anonym sa...

Valpene er bare helt megasøte altså! VALPESYK!! Hehe:) Utrolig vakre bilder av meg og camilla altså, du er jo den fødte fotograf som får til ett sånn resultat av to som overhode ikke ville være med på morroa ;) Håper det ikke blir så alt for lenge til vi møtes igjen, hadde en super kveld :)

Janne`s Verden sa...

Tove: Ja sant de er vakkre :) <3 Skjønner godt dere gleder dere masse, han er bare vidunderli skjønn!!!!!!

Bodil:Valpesyk du vettu, ikke rart det nei:) Vi må møtes snart igjen, kjempekos med pommeprat å massssse kaffe! Kaisa får bli med neste gang når valpene har fått vaksine:)

-Janne-