mandag 8. juni 2009

Bare stas og masse kos her med de små :)

Det går kjempebra med de knøttepommene her hjemme :) De nyter livets glade dager med pupp og masse søvn ! hihi.... Mira lever på en sky, og forguder sine englebarn. Skjønner henne godt jeg! Hun steller så godt med de, og jeg er så stolt over lille Mirapoppsen min Valper i hus er helt TOPP!

Her er Hannen i flokken. Han er helt nydelig, og den fargen! Gleder meg masse til å se utvikling til han ja. Holder på å tenker litt på navn til de, for jeg må jo ha noe å kalle dem frem til de skal reise fra meg :( Men det vil bli publisert senere ;)

Gamleste jenta i kullet. De har visst soving som hobby!!!! Som babyer flest!

Så var det minstefrøkena da :) Men hun spiser som en hest, så det er snakk om tid så karnsje vokser hun i fra søstren sin! hahahahaha.........Pupp er GODT, Hennes motto :)

Såååå godt å få ligge sammen i en ball :) Tryggt og varmt :)


En fredfull treo :) Enda så :))

Se såååååå liten! Er ikke rart jeg kaller de knøttepommer nei !


Sukkersøt og NYDELIG! Får lysst å spise de opp :) hehehehe.......
Lukter Valp å ja :) Må bare snuse litt !!!!!!!!!!!!!!!

Blir aldri lei av å sitte å se på de!
Lørdag som var fikk jeg i oppgave å stille Golden Retriver hannen til en veninne av meg. Hun har aldri stillt noen hund før, så derfor fridde hun til meg så hun kunne se på første gang! Mm, det var lurt, jeg som har bare vært i ringen med pom! Dette er meg og Aron, han er en knallflott Golden, med et supert gemytt!
Må inrømme jeg var veldig spent, og nervøs, selv om det var bare valpeshow....
JES!!!!!! Det gikk kjempeflott:) Det ble BIR og BIG2 med en knallbra kritikk, så vi var utrolig fornøyde med lillegutt! Kjempegøy!

Ikke se på den stilen vi har da..... hahahaha, kan ikke si jeg vet hvordan de skal stå eller noe. Men det var gøy uansett! Tror nok Trude, veninna mi kommer til å prøve selv nå til helga som kommer, da er det ei ny utstilling. Så jeg skal sitte på sidelinja med kaffekoppen å heie på dem i stede! :) Hun syntes det så spennende ut ja.

1 kommentar:

Anita`s blogg sa...

Valpene dine er bare vidunderlige , småknøttene :).
Jeg forstår godt at du koser deg ;)
Så synd bare at tiden går så sabla fort :(

Gratulerer og med tustillingen i helgern som handler , kjempe flott :)