onsdag 23. juni 2010

Husmorferie!!!!

I morgen reiser jeg sammen med 2 venner til Marmaris,Tyrkia :) Jeg må inrømme at jeg gleder meg veldig,for her har det ikke vært sælig mye sommer enda!

Skal bli så godt å få en uke ferie, for det er lenge siden sist. Eneste jeg kommer til å savne er barna mine og pommene. Malin er jo i syden sammen med far sin i 14 dager, så hun har det helt topp, men Andrè skal være her hjemme og passe hundene sammen med min mor.
De kommer nok til å forandre seg masse på en uke.... Har aldri vært borte så lenge fra hundene før, så det bli et savn ja :( Men jeg trenger virkelig en ferie nå!

Jeg å veninnen min Tina ( som foresten aldri har vært i syden) hihi... Vi har laget oss en liste over ting vi har lysst til å gjøre på turen.

" Ønske Liste" :
- Bade med delfiner <3 Har vært et ønske i MANGE år :)
- Båttur, Selv om jeg ikke liker båter :)
- Se på solnedgang på stranden,med champis og jordbær :)
- SHOPPING!
- SOL & masse bading
- Spise enormt mye GO mat ;)
- Og hvem vet, karnsje blir det en dukkert i nattetimene :))

Så gjennstår det å se om vi får krysset av på listen vår i den kommende uken.
Avreise er i morgen, og jeg gruer meg noe forferdelig til flytur.... Hater å fly, men det er heldigvis ikke så mange timer. Kommer nok ti å prøve å oppdatere litt "reiseblogg" også. REISEFEBER JA!
Kofferten er pakket og klar, men det viser seg at jeg har pakket litt mye... BOMBE! Så må opp med alt en gang til, for å sortere ut litt :) hehe....
See You Suckers :)

Ingen kommentarer: