onsdag 2. juni 2010

3 dager "store" knøttepommer :)

Lille Prnsessa vår :) Ikke fått noe navn enda, meeen nesten ;) Skal nok være greit når de er rundt en uke.

De er bare så utrolig flotte! Lillepia igjen her :)

Størst og først, her har vi Prinsen :)Og nå som sist kom det en hanne først i rekken, med bakføttene ut først...hmmm

Syns han er så flott, trodde han var helt mørk da han kom ja, men han blir nok orange som mor og far sin <3

Søtnosene sover og koser seg hele dagen, ikke lett å ta bilder av de enda. Lar de være mest mulig i ro og fred ! Ikke enkelt nei, men blir masse tid til kos når de vokser til.

3 kommentarer:

Camilla Kristoffersen sa...

Åå, for noen herlige nøster! Regner med du koser deg nå ja :))) Håper det blir valper hos oss snart også :)))

Anonym sa...

Takk vennen :) Ja jeg koser meg masse <3 Har virkelig gledet meg over dette :) Krysser fingrene for dere nå :)) Gleder meg til å høre!

-Janne-

Anita Solvik sa...

Nemmen så deilige små nurk <3<3
Ja nå må du kose deg masse , for vi vet jo begge to hvor fort tiden går .......:)
Gleder meg til å se dem om noen uker jeg :)