søndag 6. juni 2010

For en helg :)

Vil først og fremst få gratulere mitt første Pommekull med 1års dagen som var på fredag. Tiden går så alt for fort.... Willy med matmor kommer på besøk til oss i midten av juni, og det gleder vi oss MASSE til :)Lilli bor jo i trondheim sammen med Bodil, og vi treffes så ofte det lar seg gjøre :) Flotte hunder har de blitt alle 3 :)

Så var det over til mine små stoltheter :)De er nå blitt 1 uke gammel i dag! Ser ikke ut som den ene spiser mer enn den andre nei???? hahahaha, gutten er nesten dobbelt så stor som lillesøster jo, og han er så kos og rolig, kan ligg i hånda mi å bare late seg,NÅR SOM HELST liksom :) Mens minijenta er litt mer spenstig og syes det er helt ok å kravle litt i de små stundene hun er våken :)

Må si jeg koser meg fælt med disse 2 små ja :) kan bare sitte å stryke på de å se på de :)

Ellers har det vært Vømmølfestival her i bygda :) Det er nok årets happening for oss trøndere... Kan se å sjekke ut bilder på verdalingen.no Luna er avbildet der også, hun var nemmlig med å gikk tog :) Eller rettere sagt satt i vogn i toget:) hehe,Silje å Luna finner på masse rart sammen. Men veldi bra som sosialisering for hundene å få bli med på det som er.
I den anledning kler vi opp oss i gamle klær og bare koser oss med festival hele helga. Malin synes som barn flest det er gøy å kle seg ut...Så hun måtte jo prøve hatten,brillene og sjalet mitt før jeg dro avgårde lørdagskveld :) Hun er så tannløs å, så skle rett inn i rollen som "eldre" dame :)


Helt villt med folk her på Verdal i helga, og festivalen var en sukses som alltid med fint vær å masse trivelige ubalanserte folk :)

Ingen kommentarer: