søndag 28. februar 2010

Helgekos med Barndåp,bryllup å skitur :)

På lørdag var jeg ansatt som fotograf i et overaskelses bryllup :) Det var innbedt til barndåp, så viet de seg i samme sleng :) Kjempegøy!!!! Jeg var så "heldig" at jeg ble spurt få forhånd om å være fotograf :) Jeg ELSKER å ta bilder å redigere osv, men denne jobben var litt annerledes likevell... Disse bildene skal de tross alt ha til minne om en dag som er spesiell for alle. Men jeg tok utfordringen, og fyrte løs.... Hehehehe, har masse jobb med redigering foran meg, for vi tok rimelig mange bilder :) Her er en liten smakebit bare :)


Bruden er vell bare 21 år, og brudgommen 18, og allerede har de to små gutter :)


Ellers i dag har vi tilbringt dagen i skiløypa :) Et HÆRLIG vær, å solskinn :) Da var det bare å stå opp, koke kakao,kaffe å smøre niste! Her er det både skiløyper å akeannlegg, og ungene storkooooser seg!

Andrè og Malin koser seg i solveggen , etter en tur i løypa :)

Jeg å veninna mi Trude måtte ha kaffepause, å noe godt å spise på vi også......

Trude har pause i løypa :) Vi er ikke noen sprintere på ski, så vi tar livet heeelt mero, og for å si det sånn! Har ikke noe å gjøre i OL vertfall!!!! hihihihi........Men gøy er det. ( ikke videre nymoderne ski har vi heller, men tar til takke med det vi har. )

Sol ute, sol inne,sol i hjertet, sol i sinnet :))))) SOL BARE SOOOOOL :)


Andrè i farta :) Supert skiføre i dag!


Går det an å være mer gla enn dette ???? hahahahaha!! Ungene er alltid gla å fornøyd på dager som dette! Å når kvelden kommer, da sovner de godt etter en lang dag i skog å mark :)

hmmm, sovner godt???? Som regel, men høres ikke ut som det har funka så bra i dag....Full action på soverommet enda! Hvor henter de energien fra?

Sist men ikke minst har en viss trønder med navnet PETTER satt en FLOTT avslutning på helga:) Jubla så jeg fikk hodepine, og som vanlig ble jeg rørt til en tåre.... lol :)

2 kommentarer:

Anita Solvik sa...

Så herlig et vær dere har :0) akkurat som oss . Vi nyter dagene her :))

Skal si du er en flink fotograf ja :0))

PS : hurra du har fikset her så jeg ENDELIG kan skrive noen ord :))

Anonym sa...

Går an å nyte vinterdagene når været er så flott ja :)En hærlig tid i vente :))

Ja måtte nu ordne så d går å komentere,så koselig når noen ser innom bloggen vet du :)

Håper alt er bare bra i Bergen :)

Klem Janne