torsdag 25. februar 2010

Ikke mye søvn i natt nei................

Har for første gang (uheldig som jeg er) fått TANNPINE!!!!!!!! Grrrrr! Finnes vell ingen som har mer tannlegeskrekk enn det jeg har.......

Skjønner det ikke, jeg spiser jo ALDRI Sjokolade en gang, og er verdens flinkeste til å pusse tenner...... Hehehehe, det med sjokoladen er vell ikke helt sant da men.
Er vell disse to som er å steller til ubehag i tanna mi sikkert....

Men selv med tannlegeskrekk må jeg krype til korset, å ringte tannlegen.SELVFØLGELIG når jeg har mannet meg opp til det, så har han vinterferie av alle ting!!!!! Nå har jeg ringt alle tannleger her i byn, å ingen kan ta meg inn i dag.... Nokk en gang flaxen min! Må vell bare prøve å holde ut litt til da :( Får hive innpå litt smertestillende, herregud, jeg har jo født to unger,dette må jeg vell greie :)

Er ikke bare jeg som skal til tannlege nei, Pommene skal å få fjernet tannsten til uka :) Kan ikke si de har verdens beste ånde for tia akurat!....... Hehehehe.

Ingen kommentarer: