tirsdag 16. februar 2010

Litamor vokser seg til :)

Ja tiden går sannelig fort, Lita er 8 mndr nå og begynner å ta form som en pom, med både pels og kropp :) Hun er så herlig denne frøkena vår, og SUPERSNILL!
Elsker å lære,lytte å få gobiter :) Sjarmerer alle med sitt gode humør og vesen!

Fine Lita vår :) Blir bare penere og penere!!!

Lunapopps (med sine "nyklippte" ører :)), å Litamor. Luna er jo bare en liten søt lille MY pom !!!! hehehehe... Kompisene her leker å koser seg, MEN de skal alltid ha samme leke..... Skjønner ikke det der!!!!

Ikke enkelt å få tatt noen bilder av disse ommene uten hjelp, de er så nysjerrige, og følger bare etter føttene mine,så det ble en hel del bilder med MINE pailabber og pommene like ved....

Ellers hadde jenta mi , 7årsdag i går. Hun fikk seg ny stol,ridehjelm og ridebukse. Helt i extase da hun fikk rideutstyr....Følger vell i mine fotspor karnsje der ja :) Blåse lys på kaka er vi ikke for stor for enda nei :)

Gutten min ble 11 år 5 februar, han fikk alt han ønsket seg, og det var penger. Skal kjøpe seg gitar, for han har begynt med gitarspilling,og har blitt rimelig flink. Kan ikke fatte å begripe hvem han har den musikalske delen etter.......Jeg for min del synger bare i dusjen :)))

Ja tiden går så allt for fort,ungene vokser å jeg blir stadi yngre ;)

Her er mini prinsessa med ny ridehjelm! Tror nok hun hadde sovet i den på natta hvis det hadde gått.....

Å den nye gostolen da :) Ble like populær til pommene å denne da, spesiellt Mira som HELST vil ligge å kose hele tiden :))) Gojentene mine!

1 kommentar:

Anita S sa...

Halv søskenene fra Bergen hilsre til sin nydelige lille søster <3
Ser litt smålikheter her ja :0)