tirsdag 5. mai 2009

Stooooor lykke i Janne`s verden :)

Ja, se på denne lille frøkena......... Hun er nå blitt 2 år, og venter sitt første kull med smååååååå søte pommebamser :) JEPP DET ER SANT!!!!!!!!! Her er Mira 14 dager gammel, jeg var å valgte henne ut av et kull på 3 nede i Telemark hos Rita :) Fikk førstevalget, og ble forelsket ved første øyekast!!!!!!!!!!!!!

Var på ultralyd med Mira, og det ble konstatert DREKTIGHET!!!!!!! Så ene fosteret der inne, og det var veldig tydelig :) jeg ble så glad at jeg kan ikke sette ord på det... Blir tårevåt bare jeg skriver om det her! Dyrlegen antydet at han så 2 valper, så vi får vente å se... Termin er beregnet til månedsskiftet mai/juni :) Kjenner små "nøttestørelse" baller inni magen hennes når hun ligger på rygg :)) GØY!!!!!

Gleder meg en hel del til å se henne vokse å kose seg, hun er blitt enda latere enn hun var tidligere, og vil helst ligge i sofan å nyte graviditeten:) Har en spennende tid i møte, og jeg har tinget på meg jordmor allerede, og den utkårede er nok Lillian som eier "pappaen " Albert. Føles trygt å ha Lillian i bakhånd, hun har jo hatt flere kull hjemme hos seg,og vet nokk GODT hva hun holder på med. I tilegg er hun jo sykepleier :) ingen ulempe det ;) hihi............. Hun kan jo sette litt beroligende på meg i allefall ;) hahahahaha..........................................................

Er superglad og VELDIG fornøyd over at jeg får Albert som far på valpene, han er bare NYYYDELIG på alle sett å vis. Mira er visst kjempestolt over valg av partner hun også :)

Endelig skal jeg få gleden av å ha små pomme-bebiser hjemme, jett om jeg skal KOSE meg å lukte masse på de små! Valper lukter supergodt!!!! Så nå får vi bare håpe på at allt går feilfritt:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer masse enda en gang :) Dette blir superspennende altså. Gleder meg på bilder av nurkene og kansje jeg kan komme innom å lukte litt på de sammen med deg også :)

Janne`s Verden sa...

Hehehehe, bare kom å lukt på de du Bodil, blir en fryd å vise de frem :) Blir nok masse bilder fremover sju :)