tirsdag 21. april 2009

Risito`s Angel Amira 2 År i dag !

I dag er jenta vår 2 år. Dagen har vi feiret i all ro :) Gikk en lang tur med småttisene, var innom dyrebutikken og kjøpte ingridienser til bursdagskaken.hihi..... Ellers har jubilanten sovet, spist, tisset og bæsjet og vært den samme søte pommefrøkena hun alltid er :)


Hva? kake til meg?????? Åhhhh, så fin den var, og veldig fristende...Men lysene var skummel........
Ser jo litt go ut da, selv for et menneske ????hihihihihihihi...............................Tror jeg holder meg til rom-kake:)

"Mmmmmm, jett om det smakte godt da:) Dette er det beste måltidet jeg har fått på lenge. "

Se så flott jeg er:) 2 år allerede, tiden går så alt for fort...

Så Gratulerer med dagen Mirapoppsen vår!!!!

1 kommentar:

Lillian sa...

Gratulerer med dagen Mira!! :)