søndag 17. mai 2009

Hipp hipp hurra,Norge er bra:)

Da er nok en 17mai vell overstått, hektisk men Trivelig! Opp tidlig å gå i barnetog,så litt kaffe å is,så enda litt mer kaffe. Middagen var det neste,fulgt av hjemmelaget Marsipankake (bakemester Lillian si),og enda litt mer kaffe...Så var det i vei for å se borgertog,som igrunn er like skuffende hvert år ;) hihi... Å sist men ikke minst, ENDA mer kaffe.... får jeg såve i kveld???? nope!

Mine 2småtroll har pappahelg og feiret ikke dagen sammen med meg,men fikk litt tid med dem under og litt etter barnetoget. Så fine i finstasen sin, jeg er en stolt mamma :) Selv om jeg skulle feire dagen alene,var jeg så heldig å ble bedt på middag oppe hos Lillian & Wiggo. Supertrivelig! Da ble det selskap på meg likevell :)

Her er jeg å lille prinsessa mi på 6år:) hun er mammas lille øyesten:)


Så har vi storgutten min på 10 år, som jeg tror spiste 4 stk iser bare på formiddagen:) Bra 17mai er en gang i året,for da får ungene spise så mye is de bare orker !!! hehehehe......

Kjekke gutten til mammsen sin:) Han er jo lik mor si????? hahahaha.....

17 mai er vi så gla i :) Å det fiiiiiine været vi har hatt i dag, KNALL :)

Oppe hos Lillian har vi en sjarmerende liten prinsesse med navnet Hedda:) Hedda er litt beskjeden av seg,og sier ikke det store...i allefall ikke når jeg er der... Men har hørt henne bjeffe en gang, hehehehe.... Kan det være omgivelsene tro? Hedda var supersøøøøøt i festdrakten sin,og kledde den perfekt!

Sevitør og kokken Wiggo ordnet med sodd til oss,å det var så godt at jeg tror jeg spiste litt for mye enn det jeg skulle gjort...... Ble litt lite plass til kake,men fikk ned et stykke lell... alltid plass til søtsaker vettu :)

Enda litt mer av supersøøøøte Hedda:)


Men vips så var den fotoseansen ferdig..... hmmm,hun er vell lik mor si, får ikke ta bilder av henne hell :) hehehehehehe..............Hedda er som ei lita dokke der hun sprader rundt i bunaden :)


Tok et bilde av magen til Mira i kveld, hun har lagt på seg en del nå,og magen begynner å fylle ut seg:) såååå fin vettø :) Det er ikke lenge til nå, tia går fort HÅPER jeg !!!! Hun er blitt ei riktig lat pommedame i disse gravide dager :)

Var ute å freste meg en tur på Mc`n og i kveld, må ikke gå glipp av en kjøretur på en finværsdag som dette nei............En flott å vellykket dag må jeg si.

1 kommentar:

Lillian sa...

Takk for sist ja! ;) Koselig med middagsgjester... Ble ikke mye kaffetid, men ser ut fra bloggen at du fikk litt kaffe lell ;)

Fine bilder forresten!