tirsdag 26. mai 2009

En gledens dag, jeg er i den sjuende himmel:)
Sjekk ut disse små!


Ja,i dag var dagen endelig kommet for rtg med Mira:) Har vært ganske så sikker på at hun bærer 2 valper, men sannelig tok jeg feil..... Det er 3 små pommehoder som ligger der inne å koser seg sammen:)
Tror ikke dyrlegen har hatt en så fornøyd å happy kunde på lenge:) hehehehe....

Se så søte de er .....


Ble ikke så god kvalitet på bildene jeg har tatt,så håper det ikke er bare jeg som ser de søte små:)


Nå krysser jeg fingre å tær for at alle tre kommer til verden uten problemer, og at alle er vellskapte :) Mira er VELDIG fornøyd selv også av dagens resultat:) Det krøler godt i magen,og valpene kjennes godt:) Mira elsker å få kos på stormagen sin !!!!
Her er vakre lille Lunapoppsen min i farta..Hun digger å være ute å få løpe fritt,da er hun helt turbo:) Hun gleder seg også til å bli " storesøster" hihi...Energibunten vår ja :)


Gleder meg til å stille denne skjønnheten når hun får tilbake pels etter 1-års-røyten..Hun er en pomme med masse fart, og er ei frøken med godt humør:)


Mirapoppsen min:) Fine jenta mi......................................................
I Verdal er det for tiden Vømmølfestival,da kler vi oss som i gamle dager å skøyer,danser,å drikker å har det bare gøy! I den anledning var vi oppe på en hyggekveld nå lørdag som var.Hadde besøk av mitt søskenbarn Siri som bor i Tr.heim, så da måtte vi finne på no sprell:)

En ser jo her hvor oppfinnsom en kan være med bla skotøy :)

Her er vi på tur oppover til festen, ferdig omkledd å fjong ;)

Det er en supertopp stemning her i bygda under denne festivalen, å vi stoooorkoser oss i "gamle dager " Kjempegøy å kle ut seg ja! er vi ikke fine????? hihihihihi.......................................

Dagen derpå, å frokost på verandaen i finværet. HÆRLIG!!!!! Siri reiste igjen søndag,og ska være 3 uker i Thailand..Heldigrisen!!!!!! Men var godt å ha henne på besøk, blir for skjelden....
Ja ja, blir enda mer festival nå til helga.... Men det som jeg gleder meg mest til er jo fødsel til de 3 små :) blir en spennende uke fremover!!!!!

1 kommentar:

Anita`s blogg sa...

For noen nydelige småtasser på bildene :0)
Jeg sa det var 3 .... husker du :)???
Så gøyt med festival , ikke for mye bensin nå da ;0)
Klem fra Anita i Bergen