mandag 1. desember 2008

Litt av hvert i disse førjulstider :)


Så kos å få hengt opp julestjerna:) Det er noe spesiellt med denne tiden før jul. Å lyset av stjerna i vinduet er bare stemningsfullt!!! Selv om der mye stress,og forbredelser....

På fredag var det skole fri, så da dro jeg og Andrè til Åre sammen med en kompis av Andrè og famèn , til hollyday club, og BADELAND! jeeeei:) Der er det bare megabra for både stor og små:)
Det er så koseli der, og nok å finne på for alle mann:) Personlig liker jeg bobblebadet best jeg da, for egentlig er jeg en kjelpinne.....brrrrrrrrrrrrrr...

Det er i allefall et bra hotell og badeområde:)

Jepp, vi er i Åre`s -sjøen å bader, brrrrrrrrr, heheheheheh....................En MEGET frisk opplevelse må jeg si........

Tro det eller ei, jeg måtte ha beviset på papir, ÅRETS FØRSTE SNØBAD!!!!! Enda en frisk opplevelse:) Stolt ja:) Trodde jeg skulle fryse på meg "lausunger" ;) hihihi
Før helgen her hadde Andrè det litt gøy med hår-rullene jeg kjøpte meg tidligere i uka. Han lo godt da han holdt på å feste oppi disse,og ikke nok med det, så måtte Mira til pers også....hehehehehehe, men hun er jo med på alt da,så det var jo ingen fare:)
Sånn går det når man er liten , 4-beint, gotroende, og godhjertet hele tiden......
Trenger ikke leker her i gården for å ha det gøy serru:)
Ikke greit å være lita bebipomme heller, den slemme "storebror" Andrè fikk tak på lille Luna også, hun har så krusete pels lell for tiden at det kan ikke skade med en hår-rull eller to:)))))) hehehehehe.......
Denne lille frøkena skal får seg et bad i løpet av kort tid, hun blir så fort Krøllete og fæl i ullpelsen sin, gleder meg til hun får ordentlig med dekkhår og voksenpels:) Men et bad må til nå i allefall..
Tidligere i dag var jeg opp hos Lillian og hundene:) Der fikk jeg KOST meg sjikkelig med de søøøøte små Dumle, Lakris og Dropset. Ble ikke noe misunnlig på Lillian som har disse små Babyluktende trollene å kose seg med hver dag fremover.... Håper bare så inderlig at Mira føder noen småtroll her hjemme også:) Ellers er det jo alltid triveli å besøke Lillian og familien,både 4-beinte og 2-beinte.
Go førjulstid alle sammen :)
Som nissen sier:ho ho ho ho ;)

Ingen kommentarer: