mandag 15. desember 2008

Bades til JUL ja :) <3>

Ser ut til at mine små også må vaskes til jul og til nissen kommer:) Disse pommene blir så knøtt små med bløt pels,hihihi.... Søte da også. Her er det Mira som må til persj !!!!

Malin er ivrig hjelper når hundene skal bades:) det er jo bra,slik at hun kan lære til hun blir større og karnsje vil ha en egen Pom å stelle med :)
E.T og Malin ??????????? hehehehehe

Blir sliten av å fønes, det tar litt tid ja... Men da er det kjekkt å legge seg ned å slappe helt av,så får matmor bare svette videre :) tjihi....
Men det er verd all svetten, for disse bløte små E.T lignende dyrene blir til flotte fløffie Pommer til slutt :) NYDELIGSTE hundene som finnes spør du meg! Å nyvasket til jul. Bare klippen som gjennstår.

Lille Luna er nysjerri å kommer stadig inn på badet for å se på... Bare se du lille venn, den neste som står for tur er deg :) !!!!!!!!!!!!! :) Denne møkkrete frøkena er nybadet kun i en dag hun, så er det krøller, å lort i pelsen... hehe.. Phu!
Mirapoppsen min :) Love <3>
I går var jeg hjemme hos mamma og baket julebakst!!! Nam nam...Nesten lei av det før jula kommer, snavler å spiser mens det stekes vettu :)
Mmmmmmmmm, lukter NYDELIG, Og JUL :))

Mammsen min i action med baksten :)

Ser jeg dobbel eller :) masse godis ferdig til servering...Vet av ei lita tulle fra vinne som er veeeldig gla i smulteringer, tørr ikke tenke på hva hun hadde gjort med disse..... hehehe...
En stk Janne,som er litt sliten karnsje??? jaja,pytt, det hører med til jula det :)


Ja ja, er nå litt i rute etter planen i allefall, men som sagt jula kommer enten jeg er ferdig eller ikke :)

2 kommentarer:

Lillian sa...

Tror nok Hedda hadde trivdes sammen med smultringbakerne ja! ;)
Greit å få unna hundebading før jul også... Irriterer meg, men jeg rekker ikke alle seks pommene på én dag.. :shougeat

Janne`s Verden sa...

Hehehe, tror hun hadde gått amokk jeg :) hihihihi.... må vell lære henne å bake smulteringer når hun blir litt større ;) bading trengtes.... d er i alle fall sikkert :))