tirsdag 18. november 2008

Mørketid = slapp å lat!

Daff sa du????

Har vært en avslappet tilværelse for tiden... Må få gjort noe til jul snart også. Har begynt sånn smått med julegaver, men har mange igjen enda:( phu, gleder meg til juleaften er her, da kan jeg endelig puste lettet ut å slappe helt av:)
I helga laget vi oss en saftig elgbiff:) der det er mat er det pommer:) heheheheJeg er samboer med en jeger, så fryseren er full av masse "elgdigg" hihihi, å da er det jo på plass med litt rødvin til:)nam nam.....


Ellers så har det ikke skjedd det stor i det siste, har ligget på sofaen i hele dag/kveld, har hatt feber å ikke vært helt i form.

Men ikke no problem å få trøst og selskap under pleddet av kosete pommer:) Mira er en sjikkelig sofagris, mens Luna heller vil ligge på gulvet under... Hun kommer heller når det passer seg:) hehehehe...... Disse hundene er verdens beste kosebamser!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lillian , datteren Kia og lille Maud kom en tur på kaffe i kveld for å få sosialisert lille Maud litt. Mira bjeffer så å si aldri, men hun var litt høy i hatten med det samme besøket kom, spennende med pom-besøk ja:) Maud ble nu fort husvarm, og Luna synes det var stas med en som var mindre enn hun selv. Koselig med besøk ja:) Maud er nydelig med et kjempegodt gemytt. Glemte helt å få tatt litt bilder mens de var her, men det blir flere annledninger. Lillian reiser til Hamar til helgen på utstilling i vikingeskipet, å jett om jeg er missunlig. Jeg kan ikke være med grunnet jobb. Og jeg har kjempelysst!!!!!!!!!! så gøy å få trefft andre pom-folk å få sett på andres hunder. Jeg kan ikke stille Luna, hun er for ung, og Mira er parret og muligens drektig. I dag har hun kastet opp 2 ganger, så håpet er der... men tør ikke ha så høye forhåpninger enda. Vil så gjerne ha en valp etter hun og Albert, og forhåpentligvis blir det noe å stille ut etter hvert:) Det er bare såååå gøy!

2 kommentarer:

Lillian sa...

Enda godt kameraet ikke kom fram... Jeg sklir nemlig av alle bilder. Pommene er mye bedre fotoobjekter! :)
Takk for kaffe ja..

Janne`s Verden sa...

hehehehe, skal nokk få knipsa med deg på noen bilder etter hvert å:)Godt med lim på kameraet mitt sjø:) så du sklir ikke så lett der nei.....