søndag 9. november 2008

Ut på tur aldri sur:)

Dro opp til Lillian og hundene i dag. Vi tok oss en trimtur ut på landet slik at vi kunne slippe hundene løs så de fikk løpe fritt:) Noe de syntes var veldig gøy:) Lillian bor kjempefint til, og det er masse fine turmuligheter:)

Her er de i full fart:) Mira først,så Luna hakk i hel, og mamman til Luna ,Lucy ser vi rompa til her:)

Ikke bare enkelt å ta bilder av hundene i farta når man har et dålig kamera:)

Her er Jeg (bleikfisn) med mamman lit Luna, Lucy:) Hun er en kjempesøt og vakker pom-frøken!


Albert ble veldig gla for å se igjen sin gamle flamme, og prøvde seg på den unge damen igjen:) hehehe, vi bare lo av de to, men Albert var i parremodus i dag også han...

Med Luna som tilskuer prøvde han flittig å parre:)Hehehehe..... Det er nå 19 dager siden de hadde heng...

Men, overaskende som det var fikk plutselig de to et heng, jeg ble så paff å ropte på Lillian som var inne å hentet kaffe til oss.... Tror vi ble like overasket begge to:) dette var absolutt ikke ventet, fordi sist de hadde heng var ikke Albert sælig intrisert få dager etter. Men i dag var han på henne igjen...
Mira ble litt med seg hun også med det samme han fikk heng, men roet seg raskt. Det var verre med meg, og jeg måtte holde henne slik at hun ikke prøvde å stikke i vei med Albert hengende fast i baken;) hehehehe.... De hang faktisk godt, tok ikke tiden, med det ble en stund. Var i allefall sjelven etterpå jeg... Er ikke vandt til dette jeg:) hihihi....
Det vil vise seg om dette i det hele tatt bli noe av nå da.... Skjønner lite av det!!!
Var no trivelig å treffe Lillian å hundene igjen i alle fall.

3 kommentarer:

Lillian sa...

Ja, det er ikke greit å være Mira når man blir voldtatt av en gra-peis som Albert...!!
Var trivelig å få selskap ute på tur. Som regel går vi alene og det er hverken moro for tobeinte eller firbeinte!
:)

Janne`s Verden sa...

Koseli å være flere på tur ja, så kan vi jabbe litt mens hundene koser seg:)
Albert er en sjikkelig jentebedårer, pikenes jens:)

Janne`s Verden sa...

Hmmm, hvis magen begynner å vokse, hvilken dato skal vi gå ut etter da mon tro?????? ;) hehehehe...Forvirrende spør du meg:)