torsdag 9. oktober 2008

TRAVEL DAG!

Nå er det godt å få satt seg ned i sofaen. Har gått det meste i ett i dag. Men endelig er skittenkørga tom å huset ganske reint !! så lenge det varer...
Var på bowling me ungene i kveld, Malin`s første gang:) kjempegøy!

Å jett om hun koste seg:) Var litt hokus pokus å få sendt kula avgårde,men utrolig nokk gikk d fint. Trodde det skulle gå hull i golvet flere ganger,hørtes i allefall slik ut:)

Andrè var i full sving å holdt på å knuse mora si:) hehehehe, men jeg fikk tatt innpå til slutt,selv om det er leeeenge siden sist jeg var i en bowlinghall.

Men Gøy det var det. Lille Malin ble faktisk på andreplass:) hehehehe,å hun var kjempekry! Etter bowling var vi å hørte på MOT-konsert. Der var det masse kjentfolk, å de holdt virkelig stemmningen oppe.


Kjempeflinke:) Så selfølgelig ble vi sultne etter den store innsats på bowlingen, og dro på Burger King og spiste litt kveldsmat!!!!! Må ha litt kalorier. Da må jeg si at nå er ongene i seng å baken min planta godt oppi sofaen:)) Men det er 2 hyperkaniner som også vil ha litt aktivisering... hehehehe

De vil jo også ha oppmerksomhet selv om det er sent på kveld... hehehe.. Det går ikke å la være å leke me de heller selv om en er sliten. De står å ser på en med små runde søte øyne, og med leker i munnen, da er da bare å komme seg opp av sofan!

Åh så gøy!!!!!!!!!!!!!!!! Favoritt bamsen, som lager pipe-lyder. De blir i extase nå vi leker med denne::)

Luna har vært ute i duskregn, å da ser hun ut som nærmere en PUDDEL enn en POM:)) hihihi, hun er så søt!

Må tro disse smårakkerne tar kveld snart også:) Å kommer å koser i sofan med meg!. I morgen skal de har barnepi, for da reiser jeg å ungene til sverrige på dagstur. Skal prøve ut det nye badelandet der. Å selvfølgeli handle oss masse snacks å godteri. Som sagt er jeg en GODTEGRIS! Resten av helga skal vi bare nyte...håper på finvær så vi får vært litt ute, har lysst på grilling ved sjøen!

GO NATT!

2 kommentarer:

Lillian sa...

Fine pommer ja! ;)
Ser du har gått til anskaffelse av makan seng som vi har... Kjempesnedig!
:)

Janne`s Verden sa...

Pommene er THE BEST! Senga har vi hatt en stund nå,kjøpte den til Luna skulle komme,de er så kjekke å tørke av:) Topp:))