torsdag 2. oktober 2008

MEG!

Her er JEG !

På TIDE å ordne seg en Blogg fant jeg ut:) Og vips så var det i orden....


Jeg heter Janne er 27år,og bor på verdal. Har en Samboer og 4 barn. Det vil si at jeg har 2, 2-beinte og 2, 4-beinte:) Jenta mi hetter Malin og er 5år

Storguttem min på snart 10år heter Andrè.

De 2 4beinte er Av rasen Pomeranian og er begge tisper. Mira er 18mndr og Luna er 5mndr. Luna har jeg på foravtale,og hun eies av Lillian ved

Machiggian pomeranians.



Jobber som Hjelpepleier på et sykehjem og ute i hjemmesykepleien,trives veldig godt. Blir ikke så masse tid til fritidssyssler,men pommene er min hobby. Så har jeg en STOR lidenskap for Mc-kjøring. Kjempegøy!!!!!!!

Ellers må jeg si at jobben som husmor tar masse tid,en heltidsjobb som sikkert alle andre husmørde er enige i ;) Men trives i det "yrket" også. hehe....

Ingen kommentarer: