torsdag 2. oktober 2008

FRISK HØSTLUFT OG BÅND-TRENING :)


Ute på en kveldstur:) Jeg å Silje,ei venninne av meg prøvde å være
sprek i kveld selv om høstværet er i full blomstring. Godt å få frisk luft
selv om det begynner å bli lavere temp. + at lille Luna trenger bånd-trening.

Hun er så STA ei lita jente, men til hennes fortvilelse så er jeg også det!! hehe....


Lillemor begynner å bli bedre,stadig fremskritt. Hun har så fine bevegelser
og en fin flyt i gangen sin. Så fin at! Tror nokk det blir en fin fremtid i vente i
utstillingsringen med denne frøkena:)



Mira derimot elsker å gå i bånd å ut på tur,å vil helst ligge i tet:) Så da var det bare for silje å følge på:)

Nå har jeg tatt dagens trim,så da unner jeg meg en liten skål potetgull og litt sjokolade,hihihihi :) Jeg kan si det med det samme: jeg er en godtegris!

Var også en tur til Lillian og hundene i dag,hun var i gang med forbredelser til helga og utstilling. Tvi tvi, krysser fingrene for dem :) blir morro å høre hvordan det går. Fikk også kost litt med valpene:)mmmmm,de er til å spise opp!

1 kommentar:

Lillian sa...

Neh... Har det blitt blogg på deg også. Var sannelig på tide! ;)
Takk for hjelpen med valpeholding i dag... Ikke alltid de er enige i at de skal få klippet klør sjø... :)