fredag 17. oktober 2008

* HELG! *

Ja,da er det helg å fri:) Men jeg har vært småsyk hele uka, og fikk endelig medisin i dag, å d ble fastslått halbetennelse!!!! blir godt å kan spise normalt igjen.....

Ellers koser vi oss på en fredagskveld med godterier og JULEBRUS faktisk.......Luna er en aktiv pom som vanlig, med sine hvilepauser i mellom slagene. Mira er opptatt med å stelle å vaske seg grunnet løpetid,så hun er ikke så mye til selskap for Luna akurat nå.. Selv om Luna tappert prøver å få henne stadig med på lek, litt blir det jo,men skulle helst ha vært hele dagen visst det var opp lille Luna:)

Er Pom-Treff i Trondheim nå i morgen, så d spørs om vi tar turen dit hvis været ikke er for ille. Hadde vært så koselig!!! Vi får se:) Må prøve å finne kameraet mitt til i morgen å,vet ikke hvor det er..... kan ikke fatte å begripe hvor jeg har lagt det!!!! Distre jeg nei!!!!!!

Ellers så ønsker jeg alle GO HELG!

Ingen kommentarer: