lørdag 14. november 2009

Jeg er STOLT GUDMOR til en liten Engel :)

Se på dette sjarmtrollet :) Hvem smelter ikke for hun her!!! Forige søndag stillte jeg som stolt Gudmor for min veninnes datter Hannah i Elverum Kirke :) Det var en ære å få spørsmålet om å følge denne lille frøkena til dåpen hennes. Hun ser ut som et lykketroll, og blir bare mer og mer sjarmerende for hver uke som går.


Anita er min beste veninne, og flyttet til sin kjære Øyvind i februar HELT ned til Elverum CITY....... Sorgens for meg at hun måtte flytte så langt, men jeg hadde ikke stemmerett der gitt...;) hihihihihihi...... Fordelen er at jeg kan ta meg noen turer på "ferie" og besøke Anita og familien. Kjempekoselig der nede! Men må inrømme at jeg savner å ha henne nært ja....
Flotte Anita i finstasen med sin Hannah i armkroken. Sjartrollet sov seg nesten gjennom hele sermonien:)

Stolte meg da :) En kjempetopp dag, med masse god mat og kaker + MYE kaffe!!!!Å en kjøretur på 6 timer hjem på kvelden, phu,rart jeg hadde så lite tissepauser hjemover!!!!!

Trude og meg på hotellet før vi dro til kirka. Flott bunad vi har ja :) Anita har også samme! Morro å bruke festdrakten, MEN godt å få den av utpå dagen også :)

Dåpskjolen hun brukte er nesten 100 år gammel, og hennes tippoldefar brukte den også, å videre i familien helt fram til nå , da var det Hannah`s tur til å bære arven.

En trett liten prinsesse! Tar på å være dåpsbarn vettu, ikke greit å være i fokus hele dagen, + at alle vil ha kvalitetstid med midtpunktet, og ikke for å snakke om fotoseansene ;) Phu...... Godt med en pust i bakken gitt!


Fikk tilsendt blide nå av Hannah med Hello Kitty vesten jeg kjøpte til henne:) Alle piker må ha Hello Kitty vettu !!!!!! En ska lidlig krøkes ..... Hun fikk utrolig masse fint i dåpsgaver, og av gumor med fam fikk hun gullring,heklet vognteppe, og Hello Kitti vest og body :) Må skjemme bort litt når det er så sjelden jeg treffer henne!

Var så godt å treffe de alle igjen, og håper det ikke blir så lenge til neste gang..... Trist å reise fra de ja, men sånn er det no!

1 kommentar:

Lillian sa...

Fine bilder ja :) Utrolig mye hår på den lille frøkna!

Flotte damer i finstasen forresten.