onsdag 2. desember 2009

Vetrinærbesøk og TANN-trekking ! ! !

Bitte Lita er midt i tannfelling, og noen tenner har jeg fått til å trekke ut selv, men det er bare de små . Så da ble det vetrinærbesøk og tanntrekk :) Jeg ble værende hos henne under trekkingen, å må inrømme at jeg var ganske så uvell da vi var ferdige....Har så tannlegeskrekk selv, at fysj.... Pluss at det ser så brutalt ut når hjørnetenner skal ut....

Ferdig med dagens grøss å gru :) Ser mye verre ut enn det er da.... De satt jo ikke så voldsomt tennene, så det gikk utrolig fort. Men bare det at de er bedøvet synes nå jeg er grusomt da, Stakkars Lita mi:)

Mira var så forstyrret da vi kom hjem, å som den gode mor hun er så var det masse pleie å få :) Men Lita var så sløvet at jeg tok henne sammen med meg i sofaen istede, og der sovnet vi begge to å sov noen timer :) Mira er så flink med jenta si, og steller å koser med henne hele tiden :) Og hvis Lita er en liten pøbel (noe som skjer ofte), da er Mira der å sier i fra, å setter henne på plass :) Barne(valpe)oppdragelse ja!!
Tror nok det vil være litt ømt å vondt her i dag ja... Rota på hjørnetennene er jo MEGA lange !!!!



Som vanlig vil hønemora meg ha med seg suvenir hjem :) Masse minner i fellte tenner vettu :) Karnsje kommer tannfeen med noen kroner å :) Hadde gjort seg det ja nå før jul :))


Må bare ha med et bilde av sjarmtrolle å brøkbøtta Luna :) Hun er så vakker denne lille frøkena :)

Ingen kommentarer: