mandag 21. september 2009

:) Helga som gikk :)

Har hatt ei superkoselig helg må jeg si :) Var FAKTISK på dansegalla og fikk forbrennt noen kalorier på dansing på fredagen, Lasse Stefans av alle ting!!!!! Ble medbedt av ei veninne, og jeg er jo ikke tung å be når det gjelder sosiale ting da...... Men det var over all forventning kjempegøy!
Dette er tatt i anledningen svenskaften, og vi var IKKE påvirket av den deilige rødvinen som vi koste oss med før vi dro!!!! hehehehe............ Det var kjempegøy å få dansa litt og lokale kan man trygt si var fullt av dansegale/svenskband fan :)

Farmor til sønnen min har nylig fått i seg en aldeles nyyydelig mopsetispe valp. Og da måtte jo hundegale meg dit på barsjelbesøk å kose litt.... Hun skal faktisk hete det samme som mitt lille apetroll, Bitte Lita, men skal til dagli kalles Bitte. Er ikke i tvil om at dette lille sjarmtrollet kommer til å bli fryktelig bortskjemt i sitt nye hjem....


Seeeeee så søt hun er da :) blir valpesyk dikux hver gang jeg er å ser på valper jeg vettu....


Skal ikke mangle på kos nei :) å de lukter så godt syns jeg, babylukt :)

Søndagen var jeg å Lita på familiemiddag hjemme hos foreldrene til min bedre halvdel for første gang. Han er onkel til ei jente på 4år som er helfrelst i hundene mine. Det var ytret ønske om at hundene skulle være med, og Lita var den heldige denne gang. Hun elsker folk og sier ikke nei til å være med bort for å få litt oppmerksomhet.
Å må virkelig si at hun fikk det ja.Ble aktivisert hele dagen med lek,turgåing,og hun fikk rollen som Dukkebaby og satt tolmodig i dukkevogna og ble kjørt i rundt. Var kjempegøy det vettu!!!! Hehehehe, alle 3 hundene mine er gal i barn, å de er med på det meste...

Lita har blitt et "apetroll" og er pjuskete og snål. Men tror hun kommer til å bli kjempeflott når hun får utviklet seg mer. Til min STORE glede ser hun ut til å få fargene etter sin elegante far Herr Albertsen. Er fryktelig spent på å se fremover ja:) Må vell prøve oss på utstilling etterhvert, mulig valpeshow i november. Vi får se!
I kveld reiser jeg og blir 2 dager i Elverum for å besøke veninna mi Anita som flyttet nedover dit i februar. Hun har netopp fått ei jente, og jeg skal være Gudmor og bære henne til dåpen. Er såååå stolt, og gleder meg til å nedover å kose meg litt med baby Hannah :) Og ikke mins blir det godt å få kvalitetstid med Anita igjen. Savner henne masse.....