onsdag 25. februar 2009

Vinterferie :)

Ja da er vinterferien her:) Fant ut jeg skulle ta med meg Andrè å trene litt på ski-gåing...Ikke alle nordmenn er født med ski på beina!!! Å i allefall ikke jeg:)hihi..

Kokte med oss varmt drikke og smurte på noen brødskiver og tok turen opp til skistadion,været var superfint! Mira ville også bli med, mens Luna var hjemme og var flink husvært til Raja. Raja er pommen til mamman min, og hun har vært på overnatting til oss i noen dager nå.

Andrè i farta:) Han ville selfølgelig ikke ha lue på seg,da han er ganske varmblodig:) Hjelper ikke hva en bekymret mor sier vettu..............
Ut på tur,ALDRI sur :) Kjempegodtvær å faktisk litt sol i dag!!!

Mira var helt i hundre i dag,å var "førerhund" for oss :) hehehe....Må si hun prøvde seg som trekkhund også i dag,var såååå ivrig vettu!

Skal vi se.....hvor er vi nå da mon tro??????? Mira leser skilter,og koser seg som gaid! Tok seg også friheten til å bæsje x 2 i løypa!!!!! Da er hundeposer gode å ha !
Gogutten min tar en pust i bakken og skal få en vellfortjent matbit!

mmmmm, så godt med bestefars spekepølse på brødskiva:) nam nam.......


Her deles det på godbitene:) ny energi må en ha etter en god runde i skiløypa!

Er det ikke slik fugler mater sine små?????? :) hihi.... Mira er så snill å ha med seg på tur, og hun elsker å gå lange turer.

En flott dag i skiløypa ja:) Blir vell en tur i morgen også om været er bra!

Ellers venter jeg løpetid hos Mira i nermeste fremtid, så da skal vi på kjærlighetsbesøk igjen. Bedre lykke denne gang karnsje???? I Hope:)

Sånn helt til slutt: Vet dere hva dette er?????????????????? Jo det er lille Lunapopps som tar seg en hvil på gulvet her hjemme, hehehehehe, går jo nesten i ett med fargen på golvet jo!!!!! Måtte bare ha det med!

Ingen kommentarer: