torsdag 5. februar 2009

Min førstefødte 10år i dag :)

Andrè fyllte 10 År i dag, og jeg forstår ikke hvor årene har blitt av???????? Tiden flyr når man får unger... Ja ja sånn er no livet. Ettersom det var hans dag fikk han velge middag. Å til min "overaskelse" ble det fiskeboller i hvit saus! Selve bursdagsselskapet skal vi ha neste helg for da blir Malin 6 år, så vi slår to fluer i en smekk:)
Nam nam, dette var godt:) fiskeboller er ikke akurat no selskapsmat,men ettersom det er hans dag i dag, måtte jo han få velge !

Jeg å Malin har alltid 5min kosestund som dessert hver dag etter middag. Når hun er ferdig med maten sin, kommer hun å sitter i noen minutter....så lenge det varer..... De blir jo så fort stor!!!!! og om ikke så lenge så er vell den tradisjonen et minne også!
Malin ble forresten storesøster i dag til en liten prins på litt over 4kg. Pappaen hennes å hans samboer fikk en sønn i dag, og han var sååååå fin. Fikk bildet på mobilen, å jeg blir alltid "Babysjuk" når jeg ser slike små! Å tenk at hun fikk en lillebror på storebror sin bursdag:) Hva er sjansen for det??? hehehe... Kjempegøy! Hun var på sykehuset i kveld for å se den nye statsborgeren, og det var visst stas ja:)

Jeg og Andrè kjørte en tur opp til farmoren hans å drakk kveldskaffe og spiste masse godt!!!!! Trenger alle kalorier jeg kan få.... NOT!

I går var Malin, jeg og pommene opp til Lillian & co for å hilse på i et bikkjekaldt vær.... Men pommene storkoser seg når de får boltre seg på det store uteområdet der oppe. Malin på sin side satt delvis inne i bilen pga kulda, og der hadde hun funnet kameraet mitt og hatt sin egen fotoseanse.... Her er litt av resultatet:



Jepp,får Malin tak på et kamera går hun amokk!!!!!!!!!!!!!!!! Hun tar bilder av allt og alle, det var sikker 50 bilder av ingenting,rot å skrot, og t.o.m bilder av ting i håndveska mi!!!, hehehehe........ Bildet under her er vell et forsøk på å ta et PENT bilde av Lillian og meg som står å fryser på oss "lausunger" hihi......

Ja, nokk en gang et innblikk i vår "gale" verden:) Nesj det er vell ikke bare hos oss det er sånn!!!! " det er håp så lenge liket fiser" ;)

Ingen kommentarer: