onsdag 28. januar 2009

Pom-treff i trheim jan.09



24 januar var det duket for treff i byen. Etter 10 timer nattevakt og noen små timer med søvn bars det til "barte"byen for å sosialisere oss litt :) Kunne ikke gå glipp av treffet denne gangen også nei. Vi var heldige med været, bortsett fra at det var en kjølig vind som gjorde det litt surt og være ute. Men med godt humør, masse fine hunder og trivelige folk , gikk det veldig bra likevell:=)



Her er vi oppe ved en skole, kjempegrei plass å møtes både for 2 og 4 beinte :)


Mira fikk seg en beundrer også:) han er bare valpen enda men han visste akurat hva en mann i han stilling skal gjøre med pomdamer det lukter løpetid av:) men desverre for han var det lukten av Luna som han kjente på Mira, for Luna fikk ikke være i hundeinnhegningen sammen med de andre grunnet løpetid! hehe....


Kaffe,kakao,hjemmebakt lefse og boller var godt å finne i en kald vinterdag :)

Her er lille Kaisa, er hun ikke søøøøøt??? hun er fra samme oppdretter som Luna:) Machiggian Pomeranians. Dette er en spruddlene,aktiv liten happy frøken! Veldig glad for å møte nye folk og hunder.


Lunapopps fikk gå litt fritt utenfor innhegningen. Det var veldig ok for denne lille damen :) Hun liker best og være selvstendig, og er en sta liten pike!


Påsan, en sort og vakker pom som kommer fra Schæpomm, men som eies av et koselig par i fra trheim. Han løp fritt i rundt og koste seg som alle andre:)


Her er Påsan med matmor og "matfar" ( jeg er dålig på navn, men håper vi treffes oftere i fremtiden slik at jeg husker det neste gang:)


Kaisa med matmor Bodil!

Hvis jeg husker rett heter denne pom-karen Balder:)Han kjennte visst Kaisa fra før, for han ville veldig gjerne passe på den lille frøkena:)


Søte og vakkre Diva:)

Det var kjempekoselig å treffe alle sammen. Det ble mye hundeprat og kaffe, og det er supergøy at vi får til slike treff en gang i blandt! Det er en trivelig gjeng med folk og hunder. Morro å få hilse på klein-hundene til June også:) Gleder meg til neste gang det blir treff!


Ellers har Malin prøvd skøytene for første gang i år, og det ga mersmak. Må vell til pers å kjøpe meg et parr selv også, så jeg får visst mine "bambi på isen" ferdigheter.... hehehehehe... Men som et godt forbilde for de små, må jeg gjøre en innsats likevell :)

Det var det for denne gang.... Må prøve å oppdatere litt oftere:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så mange fine bilder du fikk tatt da:) Håper det blir pommetreff igjen om ikke så lenge.

Janne`s Verden sa...

Ja det ble fine bilder:) blir det av flotte folk og hunder vet du :) Gleder oss allerede til neste treff!