onsdag 14. januar 2009

Nytt år ( Igjen)!

Jepp, da er julekaoset over for denne gang :) neida, vi feiret jul med knasende ro! Men som vanlig er det nok av familiemiddager, og samenkomster å delta på.... Kjenner det var godt å pakke ned nisser og julepynt, men det er no like koselig å sette det frem hvert år:)

Tror våre 4-beinte er lykkelig over at julen er over, de er jo med oss over allt, og de er vell litt som oss de også at borte er bra, men hjemme best!
Luna ble litt skremt av alle pakkene under treet hun stakkar, og det skjønner jeg godt, for vi har ikke akurat lite pakker i hus på julaften !!!!!! Hun fikk jo pakke selv også, og den var hun kjempe gla i, det var en kjeks(hundekjekks som så ut som et bein) Hun lå så stolt under bordet på julekvelden, og voktet over gaven sin, hehehe....
Her ligger hun med sin rykende ferske julegave:)hehehehe,snålingen min!

Jeg hadde ordnet sløyfer til de for anledningen, men sta som Luna er så ville jo selfølgelig ikke denne frøkena ha på sin fine julesløyfe..... Mira derimot, hun går med på det meste, så hun satt som en dronning å så på at vi åpnet pakker med i sin fine julestas;)
Søt ja???? det synes i allefall jeg :)

Og her er Lille skeptiske Lunapopps, med ørene bakoverlent, oi oi , skummelt:)


Ja ja, vi er godt fornøyde, og vi har mer som spist oss gode og mette i sluttåret 2008. Ongene mine Malin og Andè var kjempefornøyde med ALLE pakken de fikk av kjente og kjære. Andre fikk sin etterlengtede nye Moblitlf, og Malin fikk snowboard , sminkebord, og nintendo DS, så da var jula reddet for dem sin del :)
Det er en god følelse å kunne sette seg godt i sofakroken med en aldrig så liten Baylis, når julekvelden er over, og vite at de nermeste legger seg for natten med et smil i fjeset, sååå fornøyde med kveldens og årets pakkedag:) - noe jeg inbiller meg i allefall :)hehehehe-

Jepp, nå er vi startet et nytt år med flere nyttårsforsett: mere trening, for store og små,nytt og bedre kosthold, røykfri,null snop og snacks,ikke en dråpe alkohol,og masse godt humør..... Hmmm, hvem prøver jeg å lure???? Nesj, jeg tar alt som det kommer, i år har jeg ingen nyttårsløfter!! Tar allt som det kommer :)

Vil Ønske alle sammen et riktig godt nytt 2009 :))))

Ingen kommentarer: